Om EDH Technology

Adding value to technology – det er kernen i vores virksomhed og i alle vores projekter

Vores løsninger skal skabe værdi for vores kunder

Verden forandrer sig hele tiden og søgningen efter værktøjer, som kan være med til at effektivisere især manuelle rutiner og arbejdsgange er højt prioriteret i de fleste virksomheder. Dokumenthåndtering i virksomheder er stadig et område, som oftest håndteres gammeldags og meget rutinepræget samt kritiske manuelle processer er ofte bundet op på menneskelig arbejdskraft.

Muligheden for at effektiviserer dokumenthåndteringen er tilstede og er idag oftest tilstede fra dag 1 i mange virksomheder. Ved at effektiviserer manuelle arbejdsgange bruger vi idag vores softwareløsninger til elektronisk dokumenthåndtering og elektronisk fakturahåndtering, som automatisk udfører processer og arbejdsgange for os. Løsningerne kan også hjælpe medarbejdere i virksomheder med at huske at udføre opgaver.

Eksemplet med at vores løsning til dokumenthåndtering husker at adviserer en eller flere medarbejdere på at virksomhedens kontrakter/aftaler som har udløb indenfor 3 måneder. Denne funktionalitet er ofte en klassiker, som mange kan nikke genkendende til og som oftest kan spare virksomheder for mange penge, da kontrakter/aftaler mange gange går i forlængelse med 3-12 måneder.

Og hvad med trivielle indtastninger fra fakturaer, følgesedler, indkøb- & salgsordre mfl. her kan vores løsning ediva Capture effektivisere denne arbejdsgang med det samme og samtidig kan værdifulde medarbejdere udføre mere værdibaseret arbejde.

Det er blot et par eksempler på, hvor vores løsninger indenfor elektronisk dokumenthåndtering kan hjælpe virksomheder med at effektivisere processer og arbejdsgange.

Hos EDH Technology hjælper vi hver dag virksomheder og vi har mere end 20 års erfaring med dokumenthåndtering og forretningsforståelse samt opgaven med at effektivisere indenfor forskellige brancher og størrelser af virksomheder. Vi sætter opgaven med at effektivisere arbejdsgange og tilbyde brugervenlige løsninger til dokumenthåndtering i fokus.

Vi er certificeret partner med M-Files og Ediva, og vi varetager salg, implementering og support i Danmark af disse løsninger
Kontakt os
Vi sidder klar til at hjælpe vores kunder

Har du brug for mere information om vores løsninger eller sparring i forbindelse med gennemgang af jeres virksomheds arbejdsgange og processer – Kontakt os på tlf 70200760

Vi stiller gerne vores ekspertise til rådighed i den indlende fase om at finde en løsning til dokumenthåndtering som passer til jeres virksomhed og samtidig kan vi ofte vise jer betydningen af at sætte strøm til manuelle arbejdsgange og processer via vores virtuelle værktøjer.

Udfyld vores kontaktformular og vi kontakter dig hurtigst muligt eller kontakt os på tlf 70200760

Skriv til os