Få en gratis og uforpligtende demonstration af vores løsning.
Udfyld skemaet, så bliver du kontaktet for at aftale et tidspunkt.
Hos EDH Technology har vi mange års erfaringer med integrationer til mange forskellige virksomhedssystemer, ERP, PO, CRM, PMP, PLM, QMS og mange flere.
Herunder kan du se nogle systemer, som vi har lavet integrationer til. Såfremt du ikke finder dit system nedenfor, så kontakt os gerne for nærmere information.
EDH Technology har både Dokumenthåndtering og Fakturahåndtering systemer, integreret med flere ERP’s, CRM’s og andre systemer, som sparer virksomheder fra en mange manuelle processer. Vores løsninger integrerer nemt og smertefrit med SharePoint, Dynamics NAV, AX, D365, C5, Business Central og andre BackOffice systemer, så virksomheder ikke oplever at arbejde i forskellige systemer.
Ønsker du også integration af vores løsninger til dit virksomhedssystem, ERP- eller andre systemer?
Så kontakt os i dag og hør om dine muligheder.
Dokumenthåndtering & Fakturahåndtering
I mere end 10 år har vi hjulpet over 300 virksomheder med automatisering af dokumenthåndtering og fakturahåndtering.
Mandag 8.30 -16.00
Tirsdag 8.30 -16.00
Onsdag 8.30 -16.00
Torsdag 8.30 -16.00
Fredag 8.30 -15.00
Udfyld skemaet, så bliver du kontaktet for at aftale et tidspunkt.
Udfyld skemaet, så bliver du kontaktet for at aftale et tidspunkt.
Har du brug for hjælp, så skriv til os direkte her.