AUTOMATISK  FAKTURASCANNING

Automatisk Scanning af Fakturaer Certifikater Kontrakter Dokumenter

AUTOMATISK FAKTURASCANNING

Automatisk scanning af fakturaer direkte fra e-mail

Vores Automatisk Fakturahåndtering løsning  er et fleksibelt fakturascanning og intelligent datafangst software.

Fordele ved automatisk fakturascanning;

  • Opdage og registrere (dvs. scanning og fortolkning af fakturaer) alle nødvendige oplysninger fra fakturaer.
  • Minimering af tastefejl.
  • Send og scan fakturaer direkte fra din e-mail eller virksomhedens faktura e-mail
  • Håndterer forskellige filformater i samme løsning.
  • Op til 100% nøjagtighed ved PDF, OIOXML, og OIOUBL filformater.
  • Automatisk afløftning af varelinjer.
  • Ingen ventetid på fakturaer – øjeblikkelig proces!
  • Kan også håndterer andre dokumenter, eks. følgeseddel som automatisk kan tilknyttes en faktura i samme arbejdsgang.
  • Integreret med alle gængse ERP systemer eller andre virksomhedssystemer.
  • Håndterer flere selskaber i et og samme view, uden gentagne logins.

Digitalisering af fakturahåndtering ( inkl. fakturascanning), giver en mere effektiv fakturabehandling i virksomheden og det sparer tid.

Fakturascanning-gif

AUTOMATISERET FAKTURAFLOW

Automatiseret fakturahåndtering med data capture (fakturascanning) har mange fordele.
Med EDH Automatisk Fakturascanning og Fakturahåndtering løsning – falder håndteringstiden, samtidig med at I øger kontrollen med hele processen. Risikoen for, at fakturaer forsvinder, og skrivefejl minimeres, og hele flowet fra modtagelse over kontering og godkendelse til betaling går betydeligt hurtigere. Forsinkede betalinger og rykkergebyrer bliver en saga blot. Alle fakturaer er lette at finde, og du kan altid se hvilken status de har.

OUTLOOK VIEWER (NYHED)

Med vores nye Outlook Viewer kan du administrere dine fakturaer direkte fra Outlook uden at forlade appen. Godkend eller afvis fakturaer hurtigere og nemmere.

Fordele ved Outlook Viwer;

  • Hurtig  og effektiv.
  • Godkende eller Afvis fakturaer nemmere med EDH Outlook viewer.
  • Send og scan fakturaer direkte fra din e-mail.
  • Få et realtids oversigt over hele fakturaer.


Vores Outlook viewer giver dig et hurtigt overblik over hvilke fakturaer der venter på din godkendelse. I app´en (Outlook) kan du godkende eller afvise de enkelte faktura.

fakturahåndtering-med-Outlook-viewer-integration
Fakturahåndtering kunde logo

Inwido Denmark, har øget effektivisering af deres fakturahåndtering i virksomheden med vores fakturahåndtering løsning.

“ EDH fakturahåndtering of fakturascanning løsning er meget brugervenligt, både for bogholderiet og for de almindelige brugere, Vi har fået en skræddersyet løsning tilpasset til vores systemer “

Økonomi Afd., Inwido Denmark

”EDH elektronisk fakturahåndteringssoftware er et effektivt system, som altid giver os et godt overbliksbillede over vores kreditorer”

Økonomi Afd, Inwido Denmark

Vigtig: Processen med fakturascanning direkte fra e-mail (som i videoen) kan også være fuldautomatisk.


HÅNDTER ALLE DINE FAKTURAER FRA E-MAIL


Har du overblik over fakturaernes rejse rundt i din virksomhed – fra administrationen modtager dem, til de bliver betalt og ender i dit økonomisystem?

Idag modtager de fleste virksomheder i Danmark op til 80% af deres fakturaer som email og 20% modtages som XML eller UBL format. Herudover modtager virksomheder en lille del som papirfakturaer. Så behovet for at effektiviserer manuelle arbejdsgange indenfor fakturahåndtering har aldrig været størrer.

Vores Data Capture løsning (fakturascanning)giver mulighed for at håndtere dette mere effektivt. Løsningen er nem at implementere, brugervenlig, uafhængig af ERP systemer og så adapterer den jeres virksomheds nuværende forretningsprocedurer og regler.

100%

Nøjagtighed ved scanning af PDF, XML, UBL Filformater

90%

Omkostningsreduktion med EDH Fakturahåndtering

AUTOMATISK FAKTURASCANNING OG FAKTURAHÅNDTERING FLOW

Med EDH Automatisk fakturahåndtering og fakturascanning får du en fuldautomatisk proces fra modtagelse til betaling.

Fakturaer, Indkøbsordre og andre Dokumenttyper (filer) kan blive automatisk sendt direkte fra din e-mail til scanning, og bliver automatisk synkroniseret mellem økonomisystemet og EDH fakturahåndtering. Det betyder, at medarbejderne ikke behøver at skifte kontinuerligt mellem systemer for at kunne finde, håndtere og godkende fakturaer.

EDH Technology fakturahåndtering og fakturascanning løsninger kan let og nemt integreres med alle de gængse økonomisystemer som eksempelvis Microsoft Dynamics NAV / 365, Axapta, e-conomic, C5, Uniconta, Visma, og m.m.

Få en gratis gennemgang af Fakturascanning løsningen

Lad os vise dig vores Fakturascanning løsning til at effektiviserer
og spare tid på fakturahåndtering

EDH-Technology-CEO
Torben Schmidt Kristensen

Tlf. 2762 4100
tsk@edh-tech.dk

FAKTURAHÅNDTERINGSPROCES

EDH-fakturahåndteringsløsningen kan tilpasses ud fra dine behov.

Faktura godkendelsesflow

Finans afdeling har altid et godt overblik over, hvor i godkendelsesprocessen fakturaerne befinder sig, Hvilke dokumenter eller kontrakter kræver ekstra opmærksomhed eller verificering samt fuld kontrol over, hvilke data systemet skal scanne og registrere i dit økonomisystem.

EFFEKTIV FAKTURASTYRINGSVÆRKTØJ

I EDH Fakturahåndtering-systemet Dash-board kan f.eks. give et overblik over, hvilke fakturaer der ligger til godkendelse hos bestemte personer, eller hvilke fakturaer der er overskredet. Det er også nemt at kontrollere leverandørens stamdata (cvr-nummer, adresse m.m.) og betalingsbetingelser.

spar tid, og få fuld kontrol

På samme tid kan vores Søgeværktøj nemt hjælpe dig med at søge mellem Leverandørnummer / navn, Faktura Nummer, Nettobeløb, Projekt, og endda produktlinje, product quantity og pris. Derudover kan søgemodulet tilpasses fuldt ud, så du kan opret dine egne søgekriterier.

Fakturascanning

Arbejd mere effektivt i hverdagen

Automatisk Fakturascanning og fakturahåndtering

EDH Cloud-baseret system til dokument og fakturahåndtering reducerer omkostningerne med op til 90 % og giver mere tid til værdiskabende arbejde inden for virksomheden.

EDH Data capture og scanning løsning, effektiviserer hele arbejdsflowet, fra leverandørfakturaen, til den er konteret, godkendt og registreret i økonomisystemet.

Hos EDH har fakturahåndtering og kontraktstyring altid været i fokus. Nu fører vi udviklingen videre og automatiserer samtlige interaktioner mellem budget, indkøb, leverance og kontrakt, så dine fakturaer kan processeres automatisk i systemet.

Hurtigere proces, færre ressourcer

Når en fakturamængde stiger, men du stadig har samme antal medarbejdere som skal udføre manuelt arbejde, kan din effektivitet minimeres betydeligt. Med Ediva Capture sætter vi strøm til automatisk datafangst og eliminere manuel dataindtastning samt kvalitetssikrer dataindtastning.

indkøbsordre match

Beløb og moms valideres automatisk og fakturaer matches automatisk til indkøbsordrer. Hvorfor bruge tid på at håndtere fakturaer manuelt, når hele processen kan automatiseres med vores ordrematchning? Hvis der er match mellem en faktura og en indkøbsordre, arver fakturaen kontering og godkendelse fra ordren og kan gå direkte til betaling uden manuel håndtering.

Multi-sprog Software

EDH Capture løsning er pre-konfigureret til flere sprog og lande, uden at du skal bruge tid på opsætning – Pre-konfigureret flere sprog, uden at du skal bruge tid på opsætning, så du også kan scanne fakturaer på andre sprog nem og hurtig. Du får et brugerinterface på mange sprog (afgørende for store organisationer).

Automatisk fakturascanning

EDH Capture løsning er den førende og mest omfattende end-to-end løsning som kan scanne, udtrække OCR-data, registrere og arkivere alle typer af dokumenter. Filer bliver automatisk downloadet fra prædefinerede e-mail adresser og behandlet af vores OCR-teknologi - med og uden brugerens involvering.

Fakturahåndtering-system

Fordele med EDH FAKTURA Capture

Fakturahåndtering workflow software

EDH er brugervenligt, økonomisk attraktivt og kan tilpasses virksomhedens arbejdsgange. Ediva giver jeres virksomhed flere muligheder, end blot at håndterer fakturaer, også andre dokumenttyper kan håndteres i ediva, såsom indkøbsordre, følgesedler, certifikater og kontrakter er blot eksempler på muligheder i ediva.

ediva giver jeres virksomhed flere muligheder, end blot at håndterer fakturaer, også andre dokumenttyper kan håndteres i ediva, såsom indkøbsordre, følgesedler, certifikater og kontrakter er blot eksempler på muligheder i ediva.

Læs mere

Bruger I meget tid, på at indtaste fakturaer, som vedrører kontrakter fra de samme kreditorer igen og igen? Med ediva elektronisk fakturahåndtering kan I automatisere denne proces væsentligt!

Læs mere

Bruger I meget tid på at finde den rette medarbejder, som skal godkende/modtage specifikke fakturaer eller indkøbsordrer?Auto-videresend er et af de mest tidsbesparende funktionaliteter i ediva!

Læs mere

Hvor skal jeg starte med at søge? Ringbind, fællesdrev? Genfinding af bilag kan være en sand tidsrøver i virksomheder. Med OCR fritekstsøgning er det hurtigt og nemt, at genfinde bilag ud fra ét eller flere ord!

Læs mere

Nogle medarbejdere skal ikke se hele kontoplanen ved kontering, men kun se områder som de kender eller har ansvaret for! Denne proces kan optimeres væsentligt med profilstyret kontering i ediva elektronisk fakturahåndtering!

Læs mere

Digitalt format, hvor bilagene sendes direkte ind i ediva, uden yderlige tidsforbrug fra medarbejdere. ediva supportere alle de opdaterede OIO formater.

Læs mere