FAKTURAHÅNDTERING
Spar op til 90% af tiden med fakturahåndtering fra EDH Technology
Vores fakturahåndtering løsning kan effektivt hjælpe med:
- Automatisk afløftning af data og varelinjer
- Elektronisk modtagelse af fakturaer
- Automatisk fakturagodkendelse
- Automatisering af indkøbsordrematch
- Fuld kontrol over processer og arbejdsgange
- Automatisering af hele fakturaflowet
- Automatisk bogføring
- Automatisk match af kontoudtog op imod betalinger

Elektronisk Fakturahåndtering i 3 trin
- Automatisk scanning af fakturaer direkte fra din e-mail.
- 100% nøjagtighed ved PDF, XML, UBL filformater.
- Ingen ventetid på fakturaer – øjeblikkelig proces.
- Automatisk Fakturagodkendelse.
- Automatisk Kontering.
- Automatisk Indkøbsordrematch.
- Automatisk dataoverførsel efter godkendelse
- Automatisk bogføring

– Økonomi Afd. Premier Is A/S

EDH fakturahåndtering løsning er meget brugervenligt, både for bogholderiet og for de almindelige brugere, Vi har fået en skræddersyet løsning tilpasset til vores systemer “
– Økonomi Afd., Inwido Denmark

Vi havde været i markedet i længere tid, for at undersøge mulighederne for at finde en leverandør, som kunne tilbyde en samlet løsning til dokumenthåndtering og fakturahåndtering. Denne løsning fandt vi hos EDH Technology.
– ØENS (CFO)

PREMIER IS digitaliserer fakturahåndtering
– Økonomi Afd. Premier Is A/S

Inwido Denmark, har øget effektivisering af deres fakturahåndtering
EDH fakturahåndtering løsning er meget brugervenligt, både for bogholderiet og for de almindelige brugere, Vi har fået en skræddersyet løsning tilpasset til vores systemer “
– Økonomi Afd., Inwido Denmark

Vi har effektiviseret arbejdsgange med EDH Technology
Vi havde været i markedet i længere tid, for at undersøge mulighederne for at finde en leverandør, som kunne tilbyde en samlet løsning til dokumenthåndtering og fakturahåndtering. Denne løsning fandt vi hos EDH Technology.
– ØENS (CFO)
AUTOMATISK FAKTURA SCANNING
Vi anvender automatisk datascannings teknologi til fakturaer, hvor fakturadata bliver automatisk scannet og afløftet samt sendt videre til behandling i EDH fakturahåndtering system og til ERP system.
Vores faktura scanningsløsning har en nøjagtighed på op til 100% ved PDF, XML, UBL filformater – og er registreret og modtaget i systemet med det samme – Ingen ventetid på fakturaer!
Ved brug af automatisk faktura scanning teknologi, er data automatisk afløftet fra alle fakturaer ( inklusiv e-mails med pdf-fakturaer) som eliminere manuelt tidskrævende indtastningsarbejde.
EDH fakturahåndterings løsning er nem at tilpasse og du har dine fakturadata tilgængelig med det samme, uden ventetid!
100%
Nøjagtighed ved scanning af PDF, XML, UBL Filformater
90%
Omkostningsreduktion med EDH Fakturahåndtering
AUTOMATISK FAKTURA SCANNING
Vi anvender artificial intelligence og automatisk datascannings teknologi til fakturaer, hvor fakturadata bliver automatisk scannet og afløftet samt sendt videre til EDH fakturahåndtering system og til ERP system.
Vores faktura scanningsløsning har en nøjagtighed på 100% ved PDF, XML, UBL filformater – og er registreret og modtaget i systemet med det samme – Ingen ventetid på fakturaer!
Ved brug af artificial intelligence og automatisk faktura scanning, er data automatisk afløftet fra alle fakturaer ( inklusiv e-mails med pdf-fakturaer) som eliminere manuelt tidskrævende indtastningsarbejde.
EDH fakturahåndterings løsning er nem at tilpasse og du har dine fakturadata tilgængelig med det samme, uden ventetid!
100%
Nøjagtighed ved scanning af PDF, XML, UBL Filformater
90%
Omkostningsreduktion med EDH Fakturahåndtering
BILAG SCANNING APP
Med EDH-appen kan du nemt registrere alle dine kvitteringer og bon´er, som automatisk sendes direkte til dit fakturahåndteringssystem. Denne APP vil på samme tid understøtte den nye bogføringslov og din virksomhed vil overholde den nye bogføringslov på det område.
EDH Bilag APP kan scanne alle dine kvitteringer og bon´er – og sikre at det er registreret korrekt.
Hele denne proces kan vores system håndterer med vores EDH bilags APP, hvor medarbejdere med det samme har mulighed for at tage et billede af deres kvittering eller bon og sende det direkte videre til EDH fakturahåndteringssystem og til evt. godkendelse. Nemt, enkelt og samtidig har virksomheden styr på bilagene digitalt.
Derudover kan I tilmelde jer til fuld automatisk scanning af kvitteringen/bonen, så der også udføres automatisk datafangst fra disse bilag.
Få adgang:

Auto-videresend kreditorbilag
Strømlin fakturahåndteringens arbejdsgang, og undgå at bruge tid på unødigt manuelt arbejde, som at undersøge hvilke godkender, der skal modtage og godkende fakturaer.
App til kvitteringer eller rejsebilag
Medarbejdere på farten kan få fordele ved nemt at kunne overføre kvitteringer, bon´er og andre rejsebilag via smartphone eller tablet. Tilkny evt. flere informationer, som afdeling, info om køb f.eks. restaurant, bro mfl.
Automatisk kontoforslag
Vores elektronisk fakturahåndteringssystem kan ud fra kreditoroplysninger automatisk foreslå konti til bilagene.
Derudover medfølger en række egenskaber, der hjælper dig med, at holde styr på dine kreditorer.
Fakturaformater
EDH fakturahåndteringssystem supporterer alle faktura formater og de kan registreres automatisk ved modtagelse (PDF, OIOXML, OIOUBL mfl).
Automatisk indlæsning
Alle fakturaer indlæses- og aflæses automatisk til EDH fakturahåndtering system fra virksomhedens fakturamailadresse.
Godkendelse
Automatisk videresendelse af bilag til godkendelse.
Bilag kan godkendes af en eller flere medarbejdere – men kan også indstilles til automatisk godkendelse.
Connector til Outlook
Få videresendt fakturaer til EDH's fakturahåndteringssystem, nemt fra Outlook, via udvalgte medarbejders mailkonti.
Fleksibel adgang
Nem adgang til fakturahåndteringssystemet fra Desktop/PC, Mobile enheder (Smartphone, Tablet) – adgang uanset hvilken enhed.
Noter til bilag
Skriv notat til bilag, så andre medarbejdere ser notat og information inden godkendelse eller inden den bevæger sig frem i fakturahåndterings-workflowet.
Automatisk kontering
Automatisere konteringsprocessen og
undgå konteringsfejl.
100% nøjagtighed.
Påmindelser
Brugerne bliver påmindet om
godkendelse af bilag via e-mail, , kan håndtere flere selskaber i et og samme view, uden gentagne logins.
Online arkiv
Ingen behov for arkivplads til ringbind. Bilag kan genfindes via mange søgemuligheder.
Hurtigt og avanceret søgesystem.

AUTOMATISK INDKØBSORDRE MATCH
Vores indkøbsordre matching system er et advanceret værktøj, som vil hjælpe med at automatisere fakturahåndtering flow. Systemet er 100% nøjagtigt og hjælper med at identificere eventuelle fejl og ændringer i processen. Vores system kan øge produktiviteten betydeligt, specielt når undtagelser forekommer!
Fakturahåndtering Processen:
- EDH matching system identificere og scanner automatisk alle indkomne fakturaer.
- Technologien finder alle fakturaer udfra leverandøren, baseret på forskellige datafelter og ID matcher dem automatisk med allerede registrerede PO fra ERP.
- Efter scanning og match process, vil systemet gøre opmærksom på evt. fejl I antal eller priser og notificere ansvarlige bruger for godkendelse eller opdatering
- Når fakturaen er godkendt og evt. ændringer er registreret, vil alle data automatisk blive sendt og opdateret til ERP systemet.
Med EDH Capture og indkøbsordre matching system er fakturaer registreret og godkendt på ingen tid og produktiviteten forbedret for alle brugerne i virksomheden.


PO Matching system
Vores PO matching system er et advanceret værktøj, som vil hjælpe med at automatisere fakturahåndtering flow og identificere fejl og ændringer i processen. Vores system kan øge produktiviteten betydeligt, specielt når undtagelser forekommer!
Fakturahåndtering Processen:
- EDH matching system identificere og scanner automatisk alle indkomne fakturaer.
- Technologien finder alle fakturaer udfra leverandøren, baseret på forskellige datafelter og ID matcher dem automatisk med allerede registrerede PO fra ERP.
- Efter scanning og match process, vil systemet gøre opmærksom på evt. fejl I antal eller priser og notificere ansvarlige bruger for godkendelse eller opdatering
- Når fakturaen er godkendt og evt. ændringer er registreret, vil alle data automatisk blive sendt og opdateret til ERP systemet.
Med EDH Capture og PO Matching er fakturaer registreret og godkendt på ingen tid og produktiviteten forbedret for alle brugerne i virksomheden.
AUTOMATISERING AF FAKTURAHÅNDTERING
Fakturaer | Indkøbsordrer | Certifikater | Kontrakter
Automatisk bogføring
Hvorfor bruge tid på også at skulle bogføre bilagene i økonomisystemet, når ediva også kan effektiviserer denne arbejdsgang. Du vælger som kunde selv, hvornår automatikken med bogføring skal aktiveres.
Automatisk aftale og kontraktstyring
Bruger I meget tid, på at indtaste fakturaer, som vedrører kontrakter fra de samme kreditorer igen og igen? Med ediva elektronisk fakturahåndtering kan I automatisere denne proces væsentligt!
Automatisk kontering
Profilstyret kontering skal medarbejdere lave kontering, men ikke nødvendigvis se hele kontoplanen, men kun udvalgte områder, så er det naturligvis en mulighed i ediva.
Ledelse-View
Et view til ledelsen i en virksomhed, som gør at ledelsen ser alle bilagene, men ikke nødvendigvis skal være en del af godkendelsesflowet på bilagene.
Automatisk Kontoudtog-Match
Reducer kraftigt tiden med at tjekke kontoudtog og betalinger. Få automatisk matchet kontoudtog op imod betalinger. Automatisk søge efter nye bankposter og afstemme dem med kontoudtoget
Søgninger på tværs
Nem og hurtig søgning efter Fakturaer og dokumenter. Søgninger på tværs – der er mange muligheder for at søge efter bilag i ediva, også muligt med flere kriterier i samme søgning.
Genvejstaster
Genvejstaster er standard i ediva, præcis som du kender dem fra dit ERP system.
Automatisk Indkøbsordrematch
Få automatisk matchet bilag op imod indkøb og varelinjer. EDH matching system identificere og scanner automatisk alle indkomne fakturaer
Mobile
Med Ediva mobile løsning behandle fakturaer når som helst, hvor som helst og fra enhver enhed.

Fakturahåndtering flow
Optimer og Automatiser jeres faktura flow fra modtagelse til rapportering!
EDH Fakturahåndtering system er automatiseret og en digital proces omkring jeres fakturahåndtering. Løsningen indeholder integreret dataafløftning, automatisk bogføring og godkendelsesflow samt rapporteringsmuligheder.
Slip for den manuelle registrering af fakturaer og sæt tempo på fakturahåndteringsprocessen. Vores system har også mulighed for matchning af fakturaer op imod indkøbsordrer samt relatere andre dokumenttyper som følgesedler eller kontrakter med fakturaer.
Vi tilbyder også løsninger og services til kontraktstyring og til relaterede processer omkring fakturahåndtering. Vores løsninger kan kombineres og er fleksible ud fra jeres behov.


INTEGRERET KONTRAKTSTYRING MODUL
✓ Effektiviser kontraktstyring og overhold forpligtigelser
✓ Ingen kontrakter går i automatisk forlængelse me EDH kontraktmodul
✓ Bliv adviseret inden opsigelse af kontrakt
✓ Find kontrakter hurtigt og nemt
✓ Forbinde / forbinde kontrakter, aftaler og andre dokumentttyper til et specifikt leverandør-id.
✓ Pre-konfigureret flere sprog, uden at du skal bruge tid på opsætning, så du også kan scanne fakturaer på andre sprog nem og hurtig.
Få en gratis fakturahåndtering gennemgang
Lad os vise dig vores løsning til at effektiviserer
og spare tid på fakturahåndtering

Tlf.
tsk@edh-tech.dk
Fakturahåndtering – Integrationer
Integration til over 50 ERP systemer
Vores elektronisk fakturahåndtering integrerer til de forskellige ERP systemer, CRM, Indkøbsordresystemer som er relevante for din virksomhed.







