Fakturahåndtering

Automatisering af Fakturahåndtering

• Modtagelse af fakturaer
• Automatisk indkøbsordrematch
• Nem fakturagodkendelse og bogføring
• Integration med 100+ økonomisystemer

VORES KUNDER

FAKTURAHÅNDTERING LØSNING TIL ALLE BRANCHER
Lad os hjælpe med at automatisere dit Fakturaflow og sætte den på autopilot.

AUTOMATISK FAKTURAHÅNDTERING

Spar op til 90% af tiden med fakturahåndtering fra EDH Technology

 

Vores fakturahåndtering løsning kan effektivt hjælpe med:

  • Automatisk afløftning af data og varelinjer
  • Elektronisk modtagelse af fakturaer
  • Automatisk fakturagodkendelse
  • Automatisering af indkøbsordrematch
  • Fuld kontrol over processer og arbejdsgange
  • Automatisering af hele fakturaflowet
  • Automatisk bogføring
  • Automatisk match af kontoudtog op imod betalinger
De 3 trin, der kan digitalisere dit fakturaflow
Fakturahåndtering-og-fakturascanning

Elektronisk Fakturahåndtering i 3 trin

AUTOMATISK FAKTURA SCANNING
    • Automatisk scanning af fakturaer direkte fra din e-mail.
    • 100% nøjagtighed ved PDF, XML, UBL filformater.
    • Ingen ventetid på fakturaer – øjeblikkelig proces.
Automatisk fakturaflow
    • Automatisk Fakturagodkendelse.
    • Automatisk Kontering.
    • Automatisk Indkøbsordrematch.

100% ERP system integration

    • Automatisk dataoverførsel efter godkendelse
    • Automatisk bogføring
Ordrematchning på totalen eller linjeniveau

AUTOMATISK INDKØBSORDRE MATCH

Vores indkøbsordre matching system er et advanceret værktøj, som vil hjælpe med at automatisere fakturahåndtering flow. Systemet er 100% nøjagtigt og hjælper med at identificere eventuelle fejl og ændringer i processen. Vores system kan øge produktiviteten betydeligt, specielt når undtagelser forekommer!

Fakturahåndtering Processen:

  • EDH matching system identificere og scanner automatisk alle indkomne fakturaer.
  • Technologien finder alle fakturaer udfra leverandøren, baseret på forskellige datafelter og ID matcher dem automatisk med allerede registrerede PO fra ERP.
  • Efter scanning og match process, vil systemet gøre opmærksom på evt. fejl I antal eller priser og notificere ansvarlige bruger for godkendelse eller opdatering
  • Når fakturaen er godkendt og evt. ændringer er registreret, vil alle data automatisk blive sendt og opdateret til ERP systemet.

Med EDH Capture og indkøbsordre matching system er fakturaer registreret og godkendt på ingen tid og produktiviteten forbedret for alle brugerne i virksomheden.

inkøbsordre-match-fakturahåndtering
administrere dine fakturaer direkte fra Outlook

OUTLOOK VIEWER (NYHED)

Med vores nye Outlook Viewer kan du administrere dine fakturaer direkte fra Outlook. Godkend eller afvis fakturaer hurtigere og nemmere fra Outlook.

Fordele ved Outlook Viwer;

  • Hurtig  og effektiv.
  • Godkende eller Afvis fakturaer nemmere med EDH Outlook viewer.
  • Få et hurtigt overblik over fakturaer til godkendelse.

Vores Outlook viewer giver dig et hurtigt overblik over hvilke fakturaer der venter på din godkendelse. I Outlook kan du godkende eller afvise de enkelte faktura.

fakturahåndtering_Outlook_viewer
Vores kunder siger det bedre end os
FAKTURAHÅNDTERING REFERENCE
Fakturahåndtering til PSC A/S
PREMIER IS digitaliserer fakturahåndtering
Vi valgte at gå med løsningen fra EDH, da løsningen gav os den største fleksibilitet og muligheder for at tilpasse løsningen til vores behov og arbejdsgange. Samtidigt kunne løsningen også supportere vores krav til nye funktionaliteter som moduler til rekvisitioner og kontrakter.

– Økonomi Afd. Premier Is A/S
REFERENCE
Fakturahåndtering til Inwido A/S
Inwido Denmark, har øget effektivisering af deres fakturahåndtering

EDH fakturahåndtering løsning er meget brugervenligt, både for bogholderiet og for de almindelige brugere, Vi har fået en skræddersyet løsning tilpasset til vores systemer “

– Økonomi Afd., Inwido Denmark

REFERENCE
Fakturahåndtering til VP Maskinfabrik A/S
Vi har effektiviseret arbejdsgange med EDH Technology

Vi havde været i markedet i længere tid, for at undersøge mulighederne for at finde en leverandør, som kunne tilbyde en samlet løsning til dokumenthåndtering og fakturahåndtering. Denne løsning fandt vi hos EDH Technology.


– ØENS (CFO)
REFERENCE
FLERE FORDELE MED FAKTURAHÅNDTERING
Få en gratis fakturahåndtering gennemgang

Lad os vise dig vores løsning til at effektiviserer
og spare tid på fakturahåndtering

EDH-Technology-CEO
Torben Schmidt Kristensen

Tlf. 2762 4100
tsk@edh-tech.dk

Scan fakturaer Automatisk

FAKTURA SCANNING

FAKTURAHÅNDTERING CAPTURE LØSNING

Vi anvender automatisk datascannings teknologi til fakturaer, hvor fakturadata bliver automatisk scannet og afløftet samt sendt videre til behandling i EDH fakturahåndtering system og til ERP system.

Vores faktura scanningsløsning har en nøjagtighed på op til 100% ved PDF, XML, UBL filformater – og er registreret og modtaget i systemet med det samme – Ingen ventetid på fakturaer!

Ved brug af automatisk faktura scanning teknologi, er data automatisk afløftet fra alle fakturaer ( inklusiv e-mails med pdf-fakturaer) som eliminere manuelt tidskrævende indtastningsarbejde.

EDH fakturahåndterings løsning er nem at tilpasse og du har dine fakturadata tilgængelig med det samme, uden ventetid!

100%

Nøjagtighed ved scanning af PDF, XML, UBL Filformater

90%

Omkostningsreduktion med EDH Fakturahåndtering

App til bilagshåndtering

BILAG SCANNING APP

Med EDH-appen kan du nemt registrere alle dine kvitteringer og bon´er, som automatisk sendes direkte til dit fakturahåndteringssystem. Denne APP vil på samme tid understøtte den nye bogføringslov og din virksomhed vil overholde den nye bogføringslov på det område.

EDH Bilag APP kan scanne alle dine kvitteringer og bon´er – og sikre at det er registreret korrekt.

Hele denne proces kan vores system håndterer med vores EDH bilags APP, hvor medarbejdere med det samme har mulighed for at tage et billede af deres kvittering eller bon og sende det direkte videre til EDH fakturahåndteringssystem og til evt. godkendelse. Nemt, enkelt og samtidig har virksomheden styr på bilagene digitalt.
Derudover kan I tilmelde jer til fuld automatisk scanning af kvitteringen/bonen, så der også udføres automatisk datafangst fra disse bilag.

Bilagshåndtering App

Automatisering af fakturahåndtering er afgørende for virksomheder i dagens digitale tidsalder. Ved at implementere elektronisk fakturahåndtering kan du opnå en lang række fordele, der strømliner dine faktureringsprocesser og øger effektiviteten i din virksomhed.

Udnyt potentialet ved elektronisk fakturahåndtering og oplev en mere effektiv og strømlinet fakturaflow i din virksomhed.

Hvorfor bruge tid på også at skulle bogføre bilagene i økonomisystemet, når EDH også kan effektiviserer denne arbejdsgang. Du vælger som kunde selv, hvornår automatikken med bogføring skal aktiveres.

Få automatisk matchet bilag op imod indkøb og varelinjer. EDH matching system identificere og scanner automatisk alle indkomne fakturaer.

Automatisk kontering er en mulighed ud fra mange forskellige kriterier. Herudover er profilstyret kontering også en mulighed, hvis medarbejdere skal lave kontering, men ikke nødvendigvis se hele kontoplanen, men kun udvalgte områder, så er det naturligvis en mulighed i vores system.

Reducer kraftigt tiden med at tjekke kontoudtog og betalinger. Få automatisk matchet kontoudtog op imod betalinger. Automatisk søge efter nye bankposter og afstemme dem med kontoudtoget

Bruger I meget tid, på at indtaste fakturaer, som vedrører kontrakter fra de samme kreditorer igen og igen? Med EDH elektronisk fakturahåndtering kan I automatisere denne proces væsentligt!

Et view til ledelsen i en virksomhed, som gør at ledelsen ser alle bilagene, men ikke nødvendigvis skal være en del af godkendelsesflowet på bilagene.

Nem og hurtig søgning efter Fakturaer og dokumenter. Søgninger på tværs – der er mange muligheder for at søge efter bilag i EDH, også muligt med flere kriterier i samme søgning og herudover får man søgemuligheder direkte fra økonomisystemet også via Vis Bilag.

Genvejstaster er standard i EDH, præcis som du kender dem fra dit ERP system.

Med vores fakturahåndtering mobil løsning behandle fakturaer når som helst, hvor som helst, og fra enhver enhed.

STANDARD FUNKTIONER I FAKTURAHÅNDTERING SYSTEM

Auto-videresend kreditorbilag


Strømlin fakturahåndteringens arbejdsgang, og undgå at bruge tid på unødigt manuelt arbejde, som at undersøge hvilke godkender, der skal modtage og godkende fakturaer.

App til kvitteringer eller rejsebilag


Medarbejdere på farten kan få fordele ved nemt at kunne overføre kvitteringer, bon´er og andre rejsebilag via smartphone eller tablet. Tilkny evt. flere informationer, som afdeling, info om køb f.eks. restaurant, bro mfl.

Automatisk kontoforslag


Vores elektronisk fakturahåndteringssystem kan ud fra kreditoroplysninger automatisk foreslå konti til bilagene.
Derudover medfølger en række egenskaber, der hjælper dig med, at holde styr på dine kreditorer.

Fakturaformater


EDH fakturahåndteringssystem supporterer alle faktura formater og de kan registreres automatisk ved modtagelse (PDF, OIOXML, OIOUBL mfl).

Automatisk indlæsning


Alle fakturaer indlæses- og aflæses automatisk til EDH fakturahåndtering system fra virksomhedens fakturamailadresse.

Godkendelse


Automatisk videresendelse af bilag til godkendelse.
Bilag kan godkendes af en eller flere medarbejdere – men kan også indstilles til automatisk godkendelse.

Connector til Outlook


Få videresendt fakturaer til EDH's fakturahåndteringssystem, nemt fra Outlook, via udvalgte medarbejders mailkonti.

Fleksibel adgang


Nem adgang til fakturahåndteringssystemet fra Desktop/PC, Mobile enheder (Smartphone, Tablet) – adgang uanset hvilken enhed.

Noter til bilag


Skriv notat til bilag, så andre medarbejdere ser notat og information inden godkendelse eller inden den bevæger sig frem i fakturahåndterings-workflowet.

Autokontering


Automatisere konteringsprocessen og
undgå konteringsfejl.
100% nøjagtighed.

Påmindelser


Brugerne bliver påmindet om
godkendelse af bilag via e-mail, , kan håndtere flere selskaber i et og samme view, uden gentagne logins.

Online arkiv


Ingen behov for arkivplads til ringbind. Bilag kan genfindes via mange søgemuligheder.
Hurtigt og avanceret søgesystem.

Automatisk bogføring

Hvorfor bruge tid på også at skulle bogføre bilagene i økonomisystemet, når ediva også kan effektiviserer denne arbejdsgang. Du vælger som kunde selv, hvornår automatikken med bogføring skal aktiveres.

Automatisk aftale og kontraktstyring

Bruger I meget tid, på at indtaste fakturaer, som vedrører kontrakter fra de samme kreditorer igen og igen? Med ediva elektronisk fakturahåndtering kan I automatisere denne proces væsentligt!

Automatisk konteringsproces


Profilstyret kontering skal medarbejdere lave kontering, men ikke nødvendigvis se hele kontoplanen, men kun udvalgte områder, så er det naturligvis en mulighed i vores system.

Ledelse-View


Et view til ledelsen i en virksomhed, som gør at ledelsen ser alle bilagene, men ikke nødvendigvis skal være en del af godkendelsesflowet på bilagene.

Automatisk Kontoudtog-Match

Reducer kraftigt tiden med at tjekke kontoudtog og betalinger. Få automatisk matchet kontoudtog op imod betalinger. Automatisk søge efter nye bankposter og afstemme dem med kontoudtoget

Søgninger på tværs

Nem og hurtig søgning efter Fakturaer og dokumenter. Søgninger på tværs – der er mange muligheder for at søge efter bilag i ediva, også muligt med flere kriterier i samme søgning.

Genvejstaster


Genvejstaster er standard i ediva, præcis som du kender dem fra dit ERP system.

Automatisk Indkøbsordrematch

Få automatisk matchet bilag op imod indkøb og varelinjer. EDH matching system identificere og scanner automatisk alle indkomne fakturaer

Mobile


Med Ediva mobile løsning behandle fakturaer når som helst, hvor som helst og fra enhver enhed.

demo-af-fakturahaandtering

Fakturahåndtering flow

Optimer og Automatiser jeres faktura flow fra modtagelse til rapportering!

EDH Fakturahåndtering system er automatiseret og en digital proces omkring jeres fakturahåndtering. Løsningen indeholder integreret dataafløftning, automatisk bogføring og godkendelsesflow samt rapporteringsmuligheder.

Slip for den manuelle registrering af fakturaer og sæt tempo på fakturahåndteringsprocessen. Vores system har også mulighed for matchning af fakturaer op imod indkøbsordrer samt relatere andre dokumenttyper som følgesedler eller kontrakter med fakturaer.

Vi tilbyder også løsninger og services til kontraktstyring og til relaterede processer omkring fakturahåndtering. Vores løsninger kan kombineres og er fleksible ud fra jeres behov.

demo-af-fakturahaandtering
Integreret kontraktstyringsløsning

Vores EDH faktureringssystem også indeholder en kontraktstyringsmodul.

Signing_a _contract
KONTRAKTSTYRING LØSNING

    ✓ Effektiviser kontraktstyring og overhold forpligtigelser
    ✓ Ingen kontrakter går i automatisk forlængelse me EDH kontraktmodul
    ✓  Bliv adviseret inden opsigelse af kontrakt
    ✓  Find kontrakter hurtigt og nemt

    ✓  Forbinde / forbinde kontrakter, aftaler og andre dokumentttyper til et specifikt leverandør-id.

    ✓  Pre-konfigureret flere sprog, uden at du skal bruge tid på opsætning, så du også kan scanne fakturaer på andre sprog nem og hurtig.

Fakturahåndtering | Integrationer

Integration til over +100 virksomhedssystemer

Vores elektronisk fakturahåndtering integrerer til de forskellige ERP systemer, CRM, Indkøbsordresystemer som er relevante for din virksomhed.