Fakturahåndtering
Automatisering af Fakturahåndtering
• Elektronisk Fakturahåndtering - Automatisering af hele fakturahåndtering process.
• Automatisk Fakturahåndtering - Spar op til 90% af tiden gennem automatisering.
• Fakturahåndtering system - Effektivisering fra indkøb til betaling.
• Leverandørfakturaer - Automatisk håndtering.
• Fakturascanning - Automatisk afløftning af varelinjer.
• Indkøbsordrematch - Automatisk matchning af indkøbsordre med fakturaer.
• Modtagelse af fakturaer
• Automatisk indkøbsordrematch
• Nem fakturagodkendelse og bogføring
• Integration med 100+ økonomisystemer


Automatisk Fakturahåndtering
Spar op til 90% af tiden med vores fakturahåndtering
Vores fakturahåndtering løsning kan effektivt hjælpe med:
- Automatisk afløftning af data og varelinjer
- Elektronisk modtagelse af fakturaer
- Automatisk fakturagodkendelse
- Automatisering af indkøbsordrematch
- Fuld kontrol over processer og arbejdsgange
- Automatisering af hele fakturaflowet
- Automatisk bogføring
- Automatisk match af kontoudtog op imod betalinger


De 3 trin, der kan digitalisere dit fakturahåndtering flow


Elektronisk Fakturahåndtering i 3 trin
Fakturascanning
- Automatisk scanning af fakturaer direkte fra din e-mail.
- 100% nøjagtighed ved PDF, XML, UBL filformater.
- Ingen ventetid på fakturaer – øjeblikkelig proces.
Fakturahåndtering flow
- Automatisk Fakturagodkendelse.
- Automatisk Kontering.
- Automatisk Indkøbsordrematch.
-
- Automatisk dataoverførsel efter godkendelse
- Automatisk bogføring
Fakturahåndtering kunder
FAKTURAHÅNDTERINGSSYSTEM TIL ALLE BRANCHER
Lad os hjælpe med at automatisere dit Fakturaflow og sætte den på autopilot.
Automatisk fakturamatchning på totalen eller linjeniveau
Fakturahåndtering med automatisk indkøbsordre match
Vores indkøbsordre matching system er et effektivt værktøj, som vil hjælpe med at automatisere fakturahåndtering flow. Systemet er 100% nøjagtigt og hjælper med at identificere eventuelle fejl og ændringer i processen. Vores system kan øge produktiviteten betydeligt, specielt når undtagelser forekommer!
Fakturahåndtering Processen:
- Vores fakturahåndtering matching system identificere og scanner automatisk alle indkomne fakturaer.
- Technologien finder alle fakturaer udfra leverandøren, baseret på forskellige datafelter og ID matcher dem automatisk med allerede registrerede PO fra ERP.
- Efter scanning og match process, vil systemet gøre opmærksom på evt. fejl I antal eller priser og notificere ansvarlige bruger for godkendelse eller opdatering
- Når fakturaen er godkendt og evt. ændringer er registreret, vil alle data automatisk blive sendt og opdateret til ERP systemet.
Med Vores Capture og indkøbsordre matching system er fakturaer registreret og godkendt på ingen tid og produktiviteten forbedret for alle brugerne i virksomheden.


Administrere dine fakturaer direkte fra Outlook
Fakturahåndtering med integration til Outlook
Med vores nye Outlook Viewer kan du administrere dine fakturaer direkte fra Outlook. Godkend eller afvis fakturaer hurtigere og nemmere fra Outlook.
Fordele ved Fakturahåndtering i Outlook;
- Hurtig og effektiv.
- Godkend eller Afvis fakturaer nemmere med EDH Outlook viewer.
- Få et hurtigt overblik over fakturaer til godkendelse.
Vores Outlook viewer giver dig et hurtigt overblik over hvilke fakturaer der venter på din godkendelse. I Outlook kan du godkende eller afvise de enkelte faktura.


Fakturahåndtering proces


Vores Fakturahåndtering løsning - process!
––––––––––––––––––––
Vores kunder siger det bedre end os








– Økonomi Afd. Premier Is A/S


EDH fakturahåndtering løsning er meget brugervenligt, både for bogholderiet og for de almindelige brugere, Vi har fået en skræddersyet løsning tilpasset til vores systemer “
– Økonomi Afd., Inwido Denmark


Vi havde været i markedet i længere tid, for at undersøge mulighederne for at finde en leverandør, som kunne tilbyde en samlet løsning til dokumenthåndtering og fakturahåndtering. Denne løsning fandt vi hos EDH Technology.
– ØENS (CFO)
Få en gratis gennemgang
Lad os vise dig vores løsning til at effektiviserer
og spare tid på fakturahåndtering


Tlf.
tsk@edh-tech.dk
Fakturascanning: Scan fakturaer Automatisk
Fakturascanning
FAKTURAHÅNDTERING med automatisk Fakturascanning
Vi anvender automatisk datascanningsteknologi til fakturaer, hvor fakturadata automatisk scannes, afløftes og sendes videre til behandling i vores system og til din ERP.
Vores faktura scanningsløsning har en nøjagtighed på op til 100% ved PDF, XML, UBL filformater – og er registreret og modtaget i systemet med det samme – Ingen ventetid på fakturaer!
Ved brug af automatisk faktura scanning teknologi, er data automatisk afløftet fra alle fakturaer ( inklusiv e-mails med pdf-fakturaer) som eliminere manuelt tidskrævende indtastningsarbejde.
EDH fakturahåndterings løsning er nem at tilpasse og du har dine fakturadata tilgængelig med det samme, uden ventetid!
100%
Nøjagtighed ved scanning af PDF, XML, UBL Filformater
90%
Omkostningsreduktion med Fakturahåndtering
App til bilagshåndtering
Bilag
scanning APP
Med EDH-appen kan du nemt registrere alle dine kvitteringer og bon´er, som automatisk sendes direkte til dit fakturahåndteringssystem. Denne APP vil på samme tid være med til at understøtte den nye bogføringslov og din virksomhed vil overholde den nye bogføringslov på det område.
EDH Bilag APP kan scanne alle dine kvitteringer og bon´er – og sikre at det er registreret korrekt. EDH Bilag APP er altid inkluderet i vores løsning uden meromkostning.
Hele denne proces kan vores system håndterer med vores EDH bilags APP, hvor medarbejdere med det samme har mulighed for at tage et billede af deres kvittering eller bon og sende det direkte videre til EDH fakturahåndteringssystem og til evt. godkendelse. Nemt, enkelt og samtidig har virksomheden styr på bilagene digitalt.
Derudover kan I tilmelde jer til fuld automatisk scanning af kvitteringen/bonen, så der også udføres automatisk datafangst fra disse bilag.
Få adgang:


Automatisering af fakturahåndtering er afgørende for virksomheder i dagens digitale tidsalder. Ved at implementere elektronisk fakturahåndtering kan du opnå en lang række fordele, der strømliner dine faktureringsprocesser og øger effektiviteten i din virksomhed.
Udnyt potentialet ved elektronisk fakturahåndtering og oplev en mere effektiv og strømlinet fakturaflow i din virksomhed.
Fakturahåndtering med Automatisk bogføring
Hvorfor bruge tid på også at skulle bogføre bilagene i økonomisystemet, når EDH også kan effektiviserer denne arbejdsgang. Du vælger som kunde selv, hvornår automatikken med bogføring skal aktiveres.
Fakturahåndtering med Automatisk Indkøbsordrematch
Få automatisk matchet bilag op imod indkøb og varelinjer. EDH matching system identificere og scanner automatisk alle indkomne fakturaer.
Automatisk konteringsproces
Automatisk kontering er en mulighed ud fra mange forskellige kriterier. Herudover er profilstyret kontering også en mulighed, hvis medarbejdere skal lave kontering, men ikke nødvendigvis se hele kontoplanen, men kun udvalgte områder, så er det naturligvis en mulighed i vores system.
Automatisk Kontoudtog-Match
Reducer kraftigt tiden med at tjekke kontoudtog og betalinger. Få automatisk matchet kontoudtog op imod betalinger. Automatisk søge efter nye bankposter og afstemme dem med kontoudtoget
Automatisk aftale og kontraktstyring
Bruger I meget tid, på at indtaste fakturaer, som vedrører kontrakter fra de samme kreditorer igen og igen? Med EDH elektronisk fakturahåndtering kan I automatisere denne proces væsentligt!
Ledelse-View i vores Fakturahåndteringssystem
Et view til ledelsen i en virksomhed, som gør at ledelsen ser alle bilagene, men ikke nødvendigvis skal være en del af godkendelsesflowet på bilagene.
Hurtig søgning efter Fakturaer
Nem og hurtig søgning efter Fakturaer og dokumenter. Søgninger på tværs – der er mange muligheder for at søge efter bilag i EDH, også muligt med flere kriterier i samme søgning og herudover får man søgemuligheder direkte fra økonomisystemet også via Vis Bilag.
Fakturahåndtering Genvejstaster
Genvejstaster er standard i EDH, præcis som du kender dem fra dit ERP system.
Fakturahåndtering på Mobil
Med vores fakturahåndtering mobil løsning behandle fakturaer når som helst, hvor som helst, og fra enhver enhed.
Standard funktioner i Fakturahåndteringssystem
Auto-videresend kreditorbilag
Strømlin fakturahåndteringens arbejdsgang, og undgå at bruge tid på unødigt manuelt arbejde, som at undersøge hvilke godkender, der skal modtage og godkende fakturaer.
App til kvitteringer eller rejsebilag
Medarbejdere på farten kan få fordele ved nemt at kunne overføre kvitteringer, bon´er og andre rejsebilag via smartphone eller tablet. Tilkny evt. flere informationer, som afdeling, info om køb f.eks. restaurant, bro mfl.
Automatisk kontoforslag
Vores elektronisk fakturahåndteringssystem kan ud fra kreditoroplysninger automatisk foreslå konti til bilagene.
Derudover medfølger en række egenskaber, der hjælper dig med, at holde styr på dine kreditorer.
EDH fakturahåndteringssystem supporterer alle faktura formater og de kan registreres automatisk ved modtagelse (PDF, OIOXML, OIOUBL mfl).
Automatisk indlæsning
Alle fakturaer indlæses- og aflæses automatisk til EDH fakturahåndtering system fra virksomhedens fakturamailadresse.
Godkendelse
Automatisk videresendelse af bilag til godkendelse.
Bilag kan godkendes af en eller flere medarbejdere – men kan også indstilles til automatisk godkendelse.
Connector til Outlook
Få videresendt fakturaer til EDH's fakturahåndteringssystem, nemt fra Outlook, via udvalgte medarbejders mailkonti.
Fleksibel adgang
Nem adgang til fakturahåndteringssystemet fra Desktop/PC, Mobile enheder (Smartphone, Tablet) – adgang uanset hvilken enhed.
Noter til bilag
Skriv notat til bilag, så andre medarbejdere ser notat og information inden godkendelse eller inden den bevæger sig frem i fakturahåndterings-workflowet.
Autokontering
Automatisere konteringsprocessen og
undgå konteringsfejl.
100% nøjagtighed.
Påmindelser
Brugerne bliver påmindet om
godkendelse af bilag via e-mail, , kan håndtere flere selskaber i et og samme view, uden gentagne logins.
Online arkiv
Ingen behov for arkivplads til ringbind. Bilag kan genfindes via mange søgemuligheder.
Hurtigt og avanceret søgesystem.
Automatisk bogføring
Hvorfor bruge tid på også at skulle bogføre bilagene i økonomisystemet, når ediva også kan effektiviserer denne arbejdsgang. Du vælger som kunde selv, hvornår automatikken med bogføring skal aktiveres.
Automatisk aftale og kontraktstyring
Bruger I meget tid, på at indtaste fakturaer, som vedrører kontrakter fra de samme kreditorer igen og igen? Med ediva elektronisk fakturahåndtering kan I automatisere denne proces væsentligt!
Automatisk konteringsproces
Profilstyret kontering skal medarbejdere lave kontering, men ikke nødvendigvis se hele kontoplanen, men kun udvalgte områder, så er det naturligvis en mulighed i vores system.
Ledelse-View
Et view til ledelsen i en virksomhed, som gør at ledelsen ser alle bilagene, men ikke nødvendigvis skal være en del af godkendelsesflowet på bilagene.
Automatisk Kontoudtog-Match
Reducer kraftigt tiden med at tjekke kontoudtog og betalinger. Få automatisk matchet kontoudtog op imod betalinger. Automatisk søge efter nye bankposter og afstemme dem med kontoudtoget
Søgninger på tværs
Nem og hurtig søgning efter Fakturaer og dokumenter. Søgninger på tværs – der er mange muligheder for at søge efter bilag i ediva, også muligt med flere kriterier i samme søgning.
Genvejstaster
Genvejstaster er standard i ediva, præcis som du kender dem fra dit ERP system.
Automatisk Indkøbsordrematch
Få automatisk matchet bilag op imod indkøb og varelinjer. EDH matching system identificere og scanner automatisk alle indkomne fakturaer
Mobile
Med Ediva mobile løsning behandle fakturaer når som helst, hvor som helst og fra enhver enhed.
Fakturahåndtering Integrationer
Integration til over
+100 virksomhedssystemer
ERP-integration handler om at forbinde og synkronisere dit økonomisystem med andre forretningssystemer. Det handler i bund og grund om forbinde alle vigtige processer (som automatiske fakturagodkendelser, fakturascanning og automatisk registrering i dit ERP-system), som en virksomhed anvender til at indsamle, håndtere, spore og fremskaffe essentielle data.
Fordele ved EDH fakturahåndtering integration med dit økonomisystem.
EDH fakturahåndtering integreres let med forskellige forretnings-, ERP- eller indkøbssystemer, der allerede findes i organisationen. Med EDH fakturahåndtering og ERP-integration får du adgang til følgende fordele og funktioner:
- Fejlfrie arbejdsflows
- Automatiserede arbejdsflows
- Real-time data

