Gør manuelle registrering af fakturaer,
matching, indtastning og rapportering
til fortid med EDH Fakturahåndtering

Fakturahåndtering kunde logo
Fakturahåndtering kunde logo
Fakturahåndtering kunde logo
Fakturahåndtering kunde logo
Elektronisk Fakturahåndtering kunde logo
EDH Technology kunde logo
Fakturahåndtering kunde logo
Fakturahåndtering kunde logo
Fakturahåndtering kunde logo
Fakturahåndtering kunde logo
Fakturahåndtering kunde logo
Fakturahåndtering kunde logo

FAKTURAHÅNDTERING FORDELE

Spar op til 90% af tiden med fakturahåndtering fra EDH  Technology

Vores fakturahåndtering løsning kan effektivt hjælpe med:

  • Automatisk afløftning af data og varelinjer
  • Elektronisk modtagelse af fakturaer
  • Automatisering af inkøbsordrematch
  • Fuld kontrol over processer og arbejdsgange
  • Automatisering af hele fakturaflowet
  • Automatisk bogføring
  • Automatisk match af kontoudtog op imod betalinger
  • Automatisering af aftale og kontraktstyring
  • Adgang til alle bilag uanset hvor du er

Over 400 virksomheder i Danmark bruger elektronisk fakturahåndtering fra EDH

automatisk-fakturahåndtering-flow

Fakturahåndtering i 3 trin

AUTOMATISK FAKTURA SCANNING
    • Automatisk scanning af fakturaer direkte fra din e-mail.
    • 100% nøjagtighed ved PDF, XML, UBL filformater.
    • Ingen ventetid på fakturaer – øjeblikkelig proces.
Automatisk fakturaflow
    • Automatisk Godkendelse.
    • Automatisk Kontering.
    • Automatisk Indkøbsordrematch.
100% ERP system integration
    • Automatisk dataoverførsel efter godkendelse
    • Automatisk bogføring

FAKTURAHÅNDTERING LØSNING TIL ALLE BRANCHER

Lad os hjælpe med at automatisere fakturahåndteringen og sætte den på autopilot

PRODUKTION

DETAILHANDEL

LOGISTIK

E-COMMERCE

HANDEL

EJENDOM

BYGGE og ANLÆG

ENERGI

RESTAURANTER

SERVICE

Fakturahåndtering til PSC A/S

PSC A/S digitaliserer fakturahåndtering

“ Efter en indledende undersøgelse af markedet, besluttede vi at vælge EDH Technology.
Deres System er en samlet løsning til at håndtere automatisk scanning af kreditorfakturaer, godkendelse af fakturaer for brugerne, matchning af indkøbsordrer og hurtig genfinding af fakturaer. Disse er blot nogle af gevinsterne, vi har fået...“

– Louise Severinsen, Økonomi Afd.
REFERENCE
Fakturahåndtering til Inwido A/S

Inwido Denmark, har øget effektivisering af deres fakturahåndtering


EDH fakturahåndtering løsning er meget brugervenligt, både for bogholderiet og for de almindelige brugere, Vi har fået en skræddersyet løsning tilpasset til vores systemer “

– Økonomi Afd., Inwido Denmark

REFERENCE
Fakturahåndtering til VP Maskinfabrik A/S

Vi har effektiviseret arbejdsgange med EDH Technology

“ Vores branchen har igennem flere år været igennem effektiviseringer i produktionen og nu er tiden kommet til effektiviseringer i administrationen.
F. eks.; har vi sparet 4-5 timer ugentligt på at kunne genfinde fakturaer og andre dokumenter lynhurtigt med Automatisk Modtagelse. “

– Hanne Pedersen (CFO)
REFERENCE
Fakturahåndtering til PSC A/S

PSC A/S digitaliserer fakturahåndtering

“ Efter en indledende undersøgelse af markedet, besluttede vi at vælge EDH Technology.
Deres System er en samlet løsning til at håndtere automatisk scanning af kreditorfakturaer, godkendelse af fakturaer for brugerne, matchning af indkøbsordrer og hurtig genfinding af fakturaer. Disse er blot nogle af gevinsterne, vi har fået...“

– Louise Severinsen, Økonomi Afd.
REFERENCE
Fakturahåndtering til Inwido A/S

Inwido Denmark, har øget effektivisering af deres fakturahåndtering


EDH fakturahåndtering løsning er meget brugervenligt, både for bogholderiet og for de almindelige brugere, Vi har fået en skræddersyet løsning tilpasset til vores systemer “

– Økonomi Afd., Inwido Denmark
REFERENCE
Fakturahåndtering til VP Maskinfabrik A/S

Vi har effektiviseret arbejdsgange med EDH Technology

“ Vores branchen har igennem flere år været igennem effektiviseringer i produktionen og nu er tiden kommet til effektiviseringer i administrationen.
F. eks.; har vi sparet 4-5 timer ugentligt på at kunne genfinde fakturaer og andre dokumenter lynhurtigt med Automatisk Modtagelse. “

– Hanne Pedersen (CFO)
REFERENCE
FLERE FORDELE MED FAKTURAHÅNDTERING

AUTOMATISK FAKTURA SCANNING

Vi anvender automatisk datascannings teknologi til fakturaer, hvor fakturadata bliver automatisk scannet og afløftet samt sendt videre til behandling i EDH fakturahåndtering system og til ERP system.

Vores faktura scanningsløsning har en nøjagtighed på op til 100% ved PDF, XML, UBL filformater – og er registreret og modtaget i systemet med det samme – Ingen ventetid på fakturaer!

Ved brug af automatisk faktura scanning teknologi, er data automatisk afløftet fra alle fakturaer ( inklusiv e-mails med pdf-fakturaer) som eliminere manuelt tidskrævende indtastningsarbejde.

EDH fakturahåndterings løsning er nem at tilpasse og du har dine fakturadata tilgængelig med det samme, uden ventetid! 

100%

Scanning Nøjagtighed ved PDF, XML, UBL Filformater

90%

Omkostningsreduktion med EDH Fakturahåndtering

AUTOMATISK FAKTURA SCANNING

Vi anvender artificial intelligence og automatisk datascannings teknologi til fakturaer, hvor fakturadata bliver automatisk scannet og afløftet samt sendt videre til EDH fakturahåndtering system og til ERP system.

Vores faktura scanningsløsning har en nøjagtighed på 100% ved PDF, XML, UBL filformater – og er registreret og modtaget i systemet med det samme – Ingen ventetid på fakturaer!

Ved brug af artificial intelligence og automatisk faktura scanning, er data automatisk afløftet fra alle fakturaer ( inklusiv e-mails med pdf-fakturaer) som eliminere manuelt tidskrævende indtastningsarbejde.

EDH fakturahåndterings løsning er nem at tilpasse og du har dine fakturadata tilgængelig med det samme, uden ventetid! 

100%

Scanning Nøjagtighed ved PDF, XML, UBL Filformater

90%

Omkostningsreduktion med EDH Fakturahåndtering

STANDARD FUNKTIONER I VORES FAKTURAHÅNDTERING SYSTEM
Auto-videresend kreditorbilag


Strømlin fakturahåndtering arbejdsgang og brug ikke tiden manuelt og unødigt på at undersøge hvilke godkender, der skal modtage og godkende fakturaer.
.

App til kvitteringer eller rejsebilag


Medarbejdere på farten kan få fordele ved nemt at kunne overføre kvitteringer, bon´er og andre rejsebilag via smartphone eller tablet. Tilkny evt. flere informationer som afdeling, info om køb eks. restaurant, bro mfl.

Automatisk kontoforslag


Vores elektronisk fakturahåndtering system kan ud fra kreditoroplysninger automatisk foreslå konti til bilagene.
Derudover medfølger en række egenskaber, der hjælper dig med at holde styr på dine kreditorer.

Fakturaformater


EDH fakturahåndteringssystem supporteres alle faktura formater og de kan registreres automatisk ved modtagelse. (PDF, OIOXML, OIOUBL mfl)

Automatisk indlæsning


Alle Fakturaer indlæses- og aflæses automatisk til EDH fakturahåndtering system fra virksomhedens fakturamailadresse

Godkendelse


Automatisk videresendelse af bilag til godkendelse.
Bilag kan godkendes af en eller flere medarbejdere – men det kan også indstilles til automatisk godkendelse

Connector til Outlook


Få videresendt fakturaer til EDH fakturahåndtering system fra enkelte medarbejders mailkonti nemt fra Outlook

Fleksibel adgang


Nem adgang til fakturahåndtering system fra Desktop/PC, Mobile enheder (Smartphone, Tablet) – adgang uanset hvilken enhed.

Noter til bilag


Skriv notat til bilag, så andre medarbejdere ser notat og information inden godkendelse eller inden bevæger frem i fakturahåndtering workflow

Automatisk kontering


Automatisere konteringsprocessen og
undgå konteringsfejl.
100% nøjagtighed.

Påmindelser


Brugerne bliver påmindet om
godkendelse af bilag via e-mail. Håndterer flere selskaber i et og samme view, uden gentagne logins.

Online arkiv


Ingen behov for arkivplads til ringbind. Bilag kan genfindes via mange søgemuligheder.
Hurtigt og avanceret søgesystem.

inkøbsordre-match-fakturahåndtering

AUTOMATISK INDKØBSORDRE MATCH

Vores indkøbsordre matching system er et advanceret værktøj, som vil hjælpe med at automatisere fakturahåndtering flow. Systemet er 100% nøjagtigt og hjælper med at identificere eventuelle fejl og ændringer i processen. Vores system kan øge produktiviteten betydeligt, specielt når undtagelser forekommer!

Fakturahåndtering Processen:

  • EDH matching system identificere og scanner automatisk alle indkomne fakturaer.
  • Technologien finder alle fakturaer udfra leverandøren, baseret på forskellige datafelter og ID matcher dem automatisk med allerede registrerede PO fra ERP.
  • Efter scanning og match process, vil systemet gøre opmærksom på evt. fejl I antal eller priser og notificere ansvarlige bruger for godkendelse eller opdatering
  • Når fakturaen er godkendt og evt. ændringer er registreret, vil alle data automatisk blive sendt og opdateret til ERP systemet.

 

Med EDH Capture og indkøbsordre matching system er fakturaer registreret og godkendt på ingen tid og produktiviteten forbedret for alle brugerne i virksomheden.

inkøbsordre-match-fakturahåndtering

PO Matching system

Vores PO matching system er et advanceret værktøj, som vil hjælpe med at automatisere fakturahåndtering flow og identificere fejl og ændringer i processen. Vores system kan øge produktiviteten betydeligt, specielt når undtagelser forekommer!

Fakturahåndtering Processen:

  • EDH matching system identificere og scanner automatisk alle indkomne fakturaer.
  • Technologien finder alle fakturaer udfra leverandøren, baseret på forskellige datafelter og ID matcher dem automatisk med allerede registrerede PO fra ERP.
  • Efter scanning og match process, vil systemet gøre opmærksom på evt. fejl I antal eller priser og notificere ansvarlige bruger for godkendelse eller opdatering
  • Når fakturaen er godkendt og evt. ændringer er registreret, vil alle data automatisk blive sendt og opdateret til ERP systemet.

Med EDH Capture og PO Matching er fakturaer registreret og godkendt på ingen tid og produktiviteten forbedret for alle brugerne i virksomheden.

inkøbsordre-match-fakturahåndtering

AUTOMATISERING AF

Fakturaer  |  Indkøbsordrer  |  Certifikater  |  Kontrakter

Automatisk bogføring

Hvorfor bruge tid på også at skulle bogføre bilagene i økonomisystemet, når ediva også kan effektiviserer denne arbejdsgang. Du vælger som kunde selv, hvornår automatikken med bogføring skal aktiveres.

Automatisk aftale og kontraktstyring

Bruger I meget tid, på at indtaste fakturaer, som vedrører kontrakter fra de samme kreditorer igen og igen? Med ediva elektronisk fakturahåndtering kan I automatisere denne proces væsentligt!

Automatisk kontering


Profilstyret kontering skal medarbejdere lave kontering, men ikke nødvendigvis se hele kontoplanen, men kun udvalgte områder, så er det naturligvis en mulighed i ediva.

Ledelse-View


Et view til ledelsen i en virksomhed, som gør at ledelsen ser alle bilagene, men ikke nødvendigvis skal være en del af godkendelsesflowet på bilagene.

Automatisk Kontoudtog-Match

Reducer kraftigt tiden med at tjekke kontoudtog og betalinger. Få automatisk matchet kontoudtog op imod betalinger. Automatisk søge efter nye bankposter og afstemme dem med kontoudtoget

Søgninger på tværs

Nem og hurtig søgning efter Fakturaer og dokumenter. Søgninger på tværs – der er mange muligheder for at søge efter bilag i ediva, også muligt med flere kriterier i samme søgning.

Genvejstaster


Genvejstaster er standard i ediva, præcis som du kender dem fra dit ERP system.

Automatisk Indkøbsordrematch

Få automatisk matchet bilag op imod indkøb og varelinjer. EDH matching system identificere og scanner automatisk alle indkomne fakturaer

Mobile


Med Ediva mobile løsning behandle fakturaer når som helst, hvor som helst og fra enhver enhed.

faktturahåndtering_flow

Fakturahåndtering flow

Optimer og Automatiser jeres faktura flow fra modtagelse til rapportering!

EDH Fakturahåndtering system er automatiseret og en digital proces omkring jeres fakturahåndtering. Løsningen indeholder integreret dataafløftning, automatisk bogføring og godkendelsesflow samt rapporteringsmuligheder.

Slip for den manuelle registrering af fakturaer og sæt tempo på fakturahåndteringsprocessen. Vores system har også mulighed for matchning af fakturaer op imod indkøbsordrer samt relatere andre dokumenttyper som følgesedler eller kontrakter med fakturaer.

Vi tilbyder også løsninger og services til kontraktstyring og til relaterede processer omkring fakturahåndtering. Vores løsninger kan kombineres og er fleksible ud fra jeres behov.

faktturahåndtering_flow
KONTRAKTSTYRING

INTEGRERET KONTRAKTSTYRING MODUL

    ✓ Effektiviser kontraktstyring og overhold forpligtigelser
    ✓ Ingen kontrakter går i automatisk forlængelse me EDH kontraktmodul
    ✓  Bliv adviseret inden opsigelse af kontrakt
    ✓  Find kontrakter hurtigt og nemt

    ✓  Forbinde / forbinde kontrakter, aftaler og andre dokumentttyper til et specifikt leverandør-id.

    ✓  Pre-konfigureret flere sprog, uden at du skal bruge tid på opsætning, så du også kan scanne fakturaer på andre sprog nem og hurtig.

Fakturahåndtering løsninger
Få en gratis gennemgang

Lad os vise dig vores løsning til at effektiviserer
og spare tid på fakturahåndtering

Torben Schmidt Kristensen

Tlf. 2762 4100
tsk@edh-tech.dk

Fakturahåndtering – Integrationer

Integration til over 50 ERP systemer

Vores elektronisk fakturahåndtering integrerer til de forskellige ERP systemer, CRM, Indkøbsordresystemer som er relevante for din virksomhed.

EDH Technology integration med VISMA
Fakturahåndtering system integration
Sowtware integration med Microsoft Dynamics
EDH Technology integration med EG
Fakturahåndtering system integration
Fakturahåndtering system integration
EDH Technology integration med SAP
EDH Technology integration med Microsoft Dynamics