Elektronisk Fakturahåndtering

Automatisering af Fakturahåndtering

Elektronisk Fakturahåndtering - Automatisering af hele fakturahåndtering process.
Automatisk Fakturahåndtering - Spar op til 90% af tiden gennem automatisering.
Fakturahåndteringssystem - Effektivisering fra indkøb til betaling.

• Modtagelse af fakturaer
• Automatisk indkøbsordrematch
• Nem fakturagodkendelse og bogføring
• Integration med 100+ økonomisystemer

elektronisk fakturahåndtering

Hvad er et Fakturahåndteringssystem?

Vores løsning tilbyder mere end blot automatisering. Fra integrering med ERP-systemer til reduktion af manuelt arbejde, opnå total kontrol over din økonomiafdeling.

Uanset om du søger løsninger som Automatisk Fakturahåndtering, Elektronisk Fakturahåndtering, Digital Fakturahåndtering eller et komplet Fakturahåndteringssystem, har de alle det samme mål: at hjælpe din virksomhed med at strømline og digitalisere økonomiafdeling.

Vores systemer er designet til at automatisere fakturahåndtering processer, integrere med din virksomheds ERP og markant reducere manuelt arbejde i økonomiafdeling.

Se fordelene nedenfor ↓

Automatisk Fakturahåndtering

Spar op til 90% af tiden med vores fakturahåndtering

Vores Automatisk Fakturahåndteringssystem kan effektivt hjælpe med:

  • Automatisk afløftning af data og varelinjer
  • Elektronisk modtagelse af fakturaer
  • Automatisk fakturagodkendelse
  • Automatisering af indkøbsordrematch
  • Fuld kontrol over processer og arbejdsgange
  • Automatisering af hele fakturaflowet
  • Automatisk bogføring
  • Automatisk match af kontoudtog op imod betalinger

Sådan kan du optimere jeres leverandørfakturaer med vores fakturahåndteringssystem

Elektronisk fakturahåndtering og automatiseret fakturaflow

De 3 trin, der kan digitalisere dit flow

elektronisk fakturahåndtering

Elektronisk
Fakturahåndtering i 3 trin

1. Automatisk Fakturascanning direkte fra email ved hjælp af AI

    • Automatisk scanning af fakturaer direkte fra din e-mail.
    • 100% nøjagtighed ved PDF, XML, UBL filformater.
    • Ingen ventetid på fakturaer – øjeblikkelig proces.

2. Elektronisk fakturahåndtering og automatiseret fakturaflow

    • Automatisk Fakturagodkendelse.
    • Automatisk Kontering.
    • Automatisk Indkøbsordrematch.
    • Automatisk dataoverførsel efter godkendelse
    • Automatisk bogføring

Find ud af, hvordan I kan optimere jeres faktureringsprocesser.

Priser På Fakturahåndtering

Hvad koster et fuldautomatisk fakturahåndteringssystem?

Prisen er baseret på jeres virksomheds behov:

Automatiser leverandørfakturaer med EDH Technology, Med vores system får du bedre kontrol, automatisk flows og mindre manuel håndtering i et samlet fakturahåndteringssystem.

For en mere præcis vurdering, og et detaljeret overblik over hvad priserne inkluderer, som fx: Automatiseret fakturaflow, Automatiseret bogføring, Faktura Scanning mv., Kontakt os!

Estimator for omkostninger ved fakturahåndtering

For en mere præcis vurdering, og et detaljeret overblik over hvad priserne inkluderer, som fx: Automatiseret fakturaflow, Automatiseret bogføring, Faktura Scanning mv., Kontakt os!

Vores kunder

Automatisk fakturamatchning på totalen eller linjeniveau

AI drevet Fakturahåndtering med Indkøbsordre Matchning

Vores indkøbsordre matching system er et effektivt værktøj, som vil hjælpe med at automatisere fakturahåndtering flow. Systemet er 100% nøjagtigt og hjælper med at identificere eventuelle fejl og ændringer i processen. Vores system kan øge produktiviteten betydeligt, specielt når undtagelser forekommer!

Fakturahåndtering Processen:

  • Vores fakturahåndtering matching system identificere og scanner automatisk alle indkomne fakturaer.
  • Technologien finder alle fakturaer udfra leverandøren, baseret på forskellige datafelter og ID matcher dem automatisk med allerede registrerede PO fra ERP.
  • Efter scanning og match process, vil systemet gøre opmærksom på evt. fejl I antal eller priser og notificere ansvarlige bruger for godkendelse eller opdatering
  • Når fakturaen er godkendt og evt. ændringer er registreret, vil alle data automatisk blive sendt og opdateret til ERP systemet.

Med Vores Capture og indkøbsordre matching system er fakturaer registreret og godkendt på ingen tid og produktiviteten forbedret for alle brugerne i virksomheden.

Kontakt os og se, hvordan I kan effektivisere jeres faktureringsprocesser.

fakturahåndtering-med-inkoebsordrematch

Administrere dine fakturaer direkte fra Outlook

Elektronisk Fakturahåndtering i Outlook

Optimer Din Arbejdsgang med vores Elektronisk Fakturahåndtering Integreret med Outlook

Med vores Outlook Viewer kan du administrere dine fakturaer direkte fra Outlook. Godkend eller afvis fakturaer hurtigere og nemmere fra Outlook.

Optimér jeres fakturaflow:

  • Hurtig  og effektiv Fakturahåndtering.
  • Godkend eller Afvis fakturaer nemmere med Outlook viewer.
  • Få et hurtigt overblik over fakturaer til godkendelse.

Vores Outlook viewer giver dig et hurtigt overblik over hvilke fakturaer der venter på din godkendelse. I Outlook kan du godkende eller afvise de enkelte faktura.

fakturahåndtering-med-Outlook-integration
Fakturahåndtering-proces

Vores Elektronisk Fakturahåndtering process!

––––––––––––––––––––

Vores kunder siger det bedre end os

––––––––––––––––––––

Fakturascanning: Scan fakturaer Automatisk

Automatiseret fakturaflow med Fakturascanning

Vi anvender automatisk datascanningsteknologi til fakturaer, hvor fakturadata automatisk scannes, afløftes og sendes videre til behandling i vores system og til din ERP.

Vores faktura scanningsløsning har en nøjagtighed på op til 100% ved PDF, XML, UBL filformater – og er registreret og modtaget i systemet med det samme – Ingen ventetid på fakturaer!

Ved brug af automatisk faktura scanning teknologi, er data automatisk afløftet fra alle fakturaer ( inklusiv e-mails med pdf-fakturaer) som eliminere manuelt tidskrævende indtastningsarbejde.

Vores løsning er nem at tilpasse og du har dine fakturadata tilgængelig med det samme, uden ventetid!

100%

Nøjagtighed

90%

Omkostningsreduktion

App til bilagshåndtering

Bilag scanning APP

Med EDH-appen kan du nemt registrere alle dine kvitteringer og bon´er, som automatisk sendes direkte til dit fakturahåndteringssystem. Denne APP vil på samme tid være med til at understøtte den nye bogføringslov og din virksomhed vil overholde den nye bogføringslov på det område.

EDH Bilagshåndtering APP kan scanne alle dine kvitteringer og bon´er – og sikre at det er registreret korrekt. EDH Bilagshåndtering APP er altid inkluderet i vores løsning uden meromkostning.

Hele denne proces kan vores system håndterer med vores bilags APP, hvor medarbejdere med det samme har mulighed for at tage et billede af deres kvittering eller bon og sende det direkte videre til vores fakturahåndteringssystem og til evt. godkendelse. Nemt, enkelt og samtidig har virksomheden styr på bilagene digitalt.
Derudover kan I tilmelde jer til fuld automatisk scanning af kvitteringen/bonen, så der også udføres automatisk datafangst fra disse bilag.

Se hvordan du kan forbedre jeres faktureringsprocesser.

Automatisering af faktura flow er afgørende for virksomheder i dagens digitale tidsalder. Ved at implementere elektronisk fakturahåndtering kan du opnå en lang række fordele, der strømliner dine faktureringsprocesser og øger effektiviteten i din virksomhed.

Udnyt potentialet ved elektronisk fakturahåndtering og oplev en mere effektiv  fakturaflow i din virksomhed.

Hvorfor bruge tid på også at skulle bogføre bilagene i økonomisystemet, når EDH også kan effektiviserer denne arbejdsgang. Du vælger som kunde selv, hvornår automatikken med bogføring skal aktiveres.

Få automatisk matchet bilag op imod indkøb og varelinjer. EDH matching system identificere og scanner automatisk alle indkomne fakturaer.

Automatisk kontering er en mulighed ud fra mange forskellige kriterier. Herudover er profilstyret kontering også en mulighed, hvis medarbejdere skal lave kontering, men ikke nødvendigvis se hele kontoplanen, men kun udvalgte områder, så er det naturligvis en mulighed i vores system.

Reducer kraftigt tiden med at tjekke kontoudtog og betalinger. Få automatisk matchet kontoudtog op imod betalinger. Automatisk søge efter nye bankposter og afstemme dem med kontoudtoget

Bruger I meget tid, på at indtaste fakturaer, som vedrører kontrakter fra de samme kreditorer igen og igen? Med EDH elektronisk fakturahåndtering kan I automatisere denne proces væsentligt!

Et view til ledelsen i en virksomhed, som gør at ledelsen ser alle bilagene, men ikke nødvendigvis skal være en del af godkendelsesflowet på bilagene.

Nem og hurtig søgning efter Fakturaer og dokumenter. Søgninger på tværs – der er mange muligheder for at søge efter bilag i EDH, også muligt med flere kriterier i samme søgning og herudover får man søgemuligheder direkte fra økonomisystemet også via Vis Bilag.

Genvejstaster er standard i EDH, præcis som du kender dem fra dit ERP system.

Med vores fakturahåndtering mobil løsning behandle fakturaer når som helst, hvor som helst, og fra enhver enhed.

Standard funktioner i vores Fakturahåndteringssystem

Auto-videresend kreditorbilag


Strømlin fakturahåndteringens arbejdsgang, og undgå at bruge tid på unødigt manuelt arbejde, som at undersøge hvilke godkender, der skal modtage og godkende fakturaer.

App til kvitteringer eller rejsebilag


Medarbejdere på farten kan få fordele ved nemt at kunne overføre kvitteringer, bon´er og andre rejsebilag via smartphone eller tablet. Tilkny evt. flere informationer, som afdeling, info om køb f.eks. restaurant, bro mfl.

Automatisk kontoforslag


Vores elektronisk fakturahåndteringssystem kan ud fra kreditoroplysninger automatisk foreslå konti til bilagene.
Derudover medfølger en række egenskaber, der hjælper dig med, at holde styr på dine kreditorer.

Fakturaformater


Vores fakturahåndteringssystem supporterer alle faktura formater og de kan registreres automatisk ved modtagelse (PDF, OIOXML, OIOUBL mfl).

Automatisk Indlæsning af Fakturaer


Alle fakturaer indlæses- og aflæses automatisk til vores fakturahåndtering system fra virksomhedens fakturamailadresse.

Strømlinet Godkendelsesproces


Automatisk videresendelse af bilag til godkendelse.
Bilag kan godkendes af en eller flere medarbejdere – men kan også indstilles til automatisk godkendelse.

Fakturahåndtering i Outlook


Få videresendt fakturaer til vores fakturahåndteringssystem, nemt fra Outlook, via udvalgte medarbejders mailkonti.

Fleksibel adgang


Nem adgang til fakturahåndteringssystemet fra Desktop/PC, Mobile enheder (Smartphone, Tablet) – adgang uanset hvilken enhed.

Noter til bilag


Skriv notat til bilag, så andre medarbejdere ser notat og information inden godkendelse eller inden den bevæger sig frem i fakturahåndterings-workflowet.

Autokontering


Automatisere konteringsprocessen og
undgå konteringsfejl.
100% nøjagtighed.

Påmindelser


Brugerne bliver påmindet om
godkendelse af bilag via e-mail, , kan håndtere flere selskaber i et og samme view, uden gentagne logins.

Online arkiv


Ingen behov for arkivplads til ringbind. Bilag kan genfindes via mange søgemuligheder.
Hurtigt og avanceret søgesystem.

Vores Fakturahåndteringssystem ERP Integration​

Integration til over
+100 virksomhedssystemer

ERP-integration handler om at forbinde og synkronisere dit økonomisystem med andre forretningssystemer. Det handler i bund og grund om forbinde alle vigtige processer (som automatiske fakturagodkendelser, fakturascanning og automatisk registrering i dit ERP-system), som en virksomhed anvender til at indsamle, håndtere, spore og fremskaffe essentielle data.

Fordele ved vores fakturahåndtering integration med dit økonomisystem.

Vores fakturahåndtering integreres let med forskellige forretnings-, ERP- eller indkøbssystemer, der allerede findes i organisationen. Med vores fakturahåndtering og ERP-integration får du adgang til følgende fordele og funktioner:

  • Fejlfrie arbejdsflows
  • Automatiserede arbejdsflows
  • Real-time data
Fakturahåndtering-erp-integration-systems