Fakturahåndtering

Ediva elektronisk fakturahåndtering

Med ediva elektronisk fakturahåndtering sparer du op til 90% af tiden med håndtering af fakturaer og minimerer risiko for fejl

Over 500 virksomheder i Danmark bruger ediva elektronisk fakturahåndteringssoftware. ediva kan effektivt hjælpe virksomheder med at få kontrol over processer og arbejdsgange i forbindelse med virksomhedens kreditorfakturaer, indkøbsordre samt andre dokumenttyper som følgesedler, der automatisk kan tilknyttes fakturaer. Ediva er brugervenligt, økonomisk attraktivt og kan tilpasses virksomhedens arbejdsgange.
Intelligente funktioner som er standard i ediva elektronisk fakturahåndtering
Auto-videresend kreditorbilag direkte til godkender

Brug ikke tiden manuelt og unødigt på at undersøge hvilke godkender, der skal modtage og godkende fakturaer.

App til kvitteringer eller rejsebilag

Medarbejdere på farten kan få fordele ved nemt at kunne overføre kvitteringer, bon´er og andre rejsebilag nemt via smartphone eller tablet. Tilkny evt. flere informationer som afdeling, info om køb eks. restaurant, hotelophold, bro mfl.

Automatisk kontoforslag

Ediva kan udfra kreditoroplysninger automatisk foreslå konti til bilagene.

Referencer
Ediva fakturahåndtering er i dag brugt af rigtig mange virksomheder - Vi har samlet nogen af dem her
Fordele med ediva
Ediva business workflow software
Ediva er brugervenligt, økonomisk attraktivt og kan tilpasses virksomhedens arbejdsgange. Ediva giver jeres virksomhed flere muligheder, end blot at håndterer fakturaer, også andre dokumenttyper kan håndteres i ediva, såsom indkøbsordre, følgesedler, certifikater og kontrakter er blot eksempler på muligheder i ediva.
Automatisk bogføring

Hvorfor bruge tid på også at skulle bogføre bilagene i økonomisystemet, når ediva også kan effektiviserer denne arbejdsgang. Du vælger som kunde selv, hvornår automatikken med bogføring skal aktiveres.

Aftale og kontraktstyring

Bruger I meget tid, på at indtaste fakturaer, som vedrører kontrakter fra de samme kreditorer igen og igen? Med ediva elektronisk fakturahåndtering kan I automatisere denne proces væsentligt!

Profilstyret kontering

Profilstyret kontering skal medarbejdere lave kontering, men ikke nødvendigvis se hele kontoplanen, men kun udvalgte områder, så er det naturligvis en mulighed i ediva.

Ledelse-View

Et view til ledelsen i en virksomhed, som gør at ledelsen ser alle bilagene, men ikke nødvendigvis skal være en del af godkendelsesflowet på bilagene.

Kontoudtog-Match

Reducer kraftigt tiden med at tjekke kontoudtog og betalinger. Få automatisk matchet kontoudtog op imod betalinger.

Søgninger på tværs

Søgninger på tværs – der er mange muligheder for at søge efter bilag i ediva, også muligt med flere kriterier i samme søgning.

Genvejstaster

Genvejstaster er standard i ediva, præcis som du kender dem fra dit ERP system.

Indkøbsordrematch

Få automatisk matchet bilag op imod indkøb og varelinjer.

Er ediva fakturahåndtering noget for din virksomhed?
Har I brug for rådgivning og information om, hvordan jeres virksomhed kan spare tid på fakturahåndtering? Kontakt Salgs- og markedschef Torben Schmidt på mail eller telefon.
Torben Schmidt Kristensen

Salgs- & markedschef
Tlf. 2762 4100
tsk@edh-tech.dk

Skriv til os hurtigt og nemt
Integrationer
Ediva elektronisk fakturahåndtering er idag integreret med mange forskellige ERP systemer – her er nogle af integrationerne