ediva capture

Intelligent fakturascanning og datafangst, som effektiviserer trivielt indtastningsarbejde

Brugervenlig, fleksibel og uafhængig af systemer

Capture er et fleksibelt fakturascanning og intelligent datafangst software, som kraftigt reducerer indtastningsarbejdet og samtidig validerer fakturaoplysninger med virksomhedens regler og oplysninger fra ERP systemet.
Ediva Capture

Idag modtager de fleste virksomheder i Danmark op til 80% af deres fakturaer som email og 20% modtages som XML eller UBL format. Herudover modtager virksomheder en lille del som papirfakturaer. Så behovet for at effektiviserer manuelle arbejdsgange indenfor fakturahåndtering har aldrig været størrer.

Ediva Capture giver mulighed for at håndtere dette mere effektivt. Løsningen er nem at implementere, brugervenlig, uafhængig af ERP systemer og så adapterer den jeres virksomheds nuværende forretningsprocedurer og regler.

Håndterer en voksende fakturamængde, uden at ansætte yderlige medarbejdere

Når en fakturamængde stiger, men du stadig har samme antal medarbejdere som skal udføre manuelt arbejde, kan din effektivitet minimeres betydeligt. Med Ediva Capture sætter vi strøm til automatisk datafangst og eliminere manuel dataindtastning samt kvalitetssikrer dataindtastning.

Validering og matcher indkøbsordre

Beløb og moms valideres automatisk og fakturaer matches automatisk til indkøbsordrer.

Multi-sprog support

Ediva Capture er pre-konfigureret til flere sprog og lande, uden at du skal bruge tid på opsætning.

En løsning for mange dokumenttyper

Ediva Capture kan håndtere forksellige dokumenttyper, som kan effektiviserer andre områder end fakturahåndteringen i en virksomhed. Dokumenttyper som Certifikater, hvor kritisk data skal tastes fra dokumentet og indtastes i et andet virksomhedssystem som ERP systemet. Her kan edvia Capture automatisk håndterer disse dokumenter og automatisk afløfte data og sende videre til ERP systemet.

Også dokumenttyper som Kontrakter i enhver form kan oftest også være en tidskrævende og triviel opgave at taste fra, også her kan Ediva Capture effektivt og automatisk håndtere denne proces.

Andre dokumenttyper, som arbejdssedler og vejesedler indenfor især bygge- & anlægsbranchen, er også meget tidskrævende. Også her kan disse dokumenttyper effektiviseres af Ediva Capture. Nemt & hurtigt.

Vil du gerne se dine dokumenter håndteret i Ediva Capture?

Vil du gerne se dine egne dokumenter håndteret i Ediva Capture – så kontakt os for en demonstration af løsningen.

Torben Schmidt Kristensen

Salgs- & markedschef
Tlf. 2762 4100
tsk@edh-tech.dk

Skriv til os hurtigt og nemt
Fordele med ediva Capture
Ediva business workflow software
Ediva er brugervenligt, økonomisk attraktivt og kan tilpasses virksomhedens arbejdsgange. Ediva giver jeres virksomhed flere muligheder, end blot at håndterer fakturaer, også andre dokumenttyper kan håndteres i ediva, såsom indkøbsordre, følgesedler, certifikater og kontrakter er blot eksempler på muligheder i ediva.

ediva giver jeres virksomhed flere muligheder, end blot at håndterer fakturaer, også andre dokumenttyper kan håndteres i ediva, såsom indkøbsordre, følgesedler, certifikater og kontrakter er blot eksempler på muligheder i ediva.

Læs mere

Bruger I meget tid, på at indtaste fakturaer, som vedrører kontrakter fra de samme kreditorer igen og igen? Med ediva elektronisk fakturahåndtering kan I automatisere denne proces væsentligt!

Læs mere

Bruger I meget tid på at finde den rette medarbejder, som skal godkende/modtage specifikke fakturaer eller indkøbsordrer?Auto-videresend er et af de mest tidsbesparende funktionaliteter i ediva!

Læs mere

Hvor skal jeg starte med at søge? Ringbind, fællesdrev? Genfinding af bilag kan være en sand tidsrøver i virksomheder. Med OCR fritekstsøgning er det hurtigt og nemt, at genfinde bilag ud fra ét eller flere ord!

Læs mere

Nogle medarbejdere skal ikke se hele kontoplanen ved kontering, men kun se områder som de kender eller har ansvaret for! Denne proces kan optimeres væsentligt med profilstyret kontering i ediva elektronisk fakturahåndtering!

Læs mere

Digitalt format, hvor bilagene sendes direkte ind i ediva, uden yderlige tidsforbrug fra medarbejdere. ediva supportere alle de opdaterede OIO formater.

Læs mere